1. A durezza di i roti di macinazione di corindone biancu hè più altu ch'è di l'altri materiali, cum'è corindone marroni è corindone nìvuru, facenu assai adattati per a trasfurmazioni di l'azzaru di carbonu, l'acciaio estiru, etc.
2. A rotella di corindone biancu hà una forte resistenza à u calore, è u calore generatu durante u travagliu di macinazione longu hè relativamente chjucu, chì ùn pruvucarà micca ferite in u travagliu.
3. A rotella di corindone biancu hà una forte capacità di taglio è pò esse fatta in una grande rota di grinding d'acqua per un grande prucessu di grinding d'acqua.
4. A rotella di corindone biancu ùn cuntene sustanzi nocivi cum'è sulfuru di ferru, è ùn pruducerà micca un odore di sulfuru tossicu.Ùn causarà micca dannu à l'ambiente di travagliu o à i corpi di i travagliadori.
In più di i vantaghji sopra, u materiale di corindone biancu hà ancu certi difetti, dopu tuttu, nè l'omu nè l'uggetti sò perfetti.A durezza di u corindone biancu ùn hè micca particularmente bona, è i particeddi abrasivi ponu rompe durante u prucessu di tagliu, ma pò esse migliuratu aghjunghjendu un aglutinante.
Tempu di Postu: Apr-28-2023